marți, 11 februarie 2020

Adevărata iubire

Imagini pentru imagini câini
Adulți,copii sunt în fața unei vitrine cu animăluțe Pet Shop.O mulțime de cățeluși agitați scâncesc,negăsindu-și locul.Mi-am dat seama că nu eu eram acela care se uita la ei,ci cățelușii se uitau la mine și fiecare cu aceeași privire în ochi și cu aceeași speranță:
-Pot să vin cu tine?
-Mă iei cu tine?
-N-ai vrea să fiu eu câinele-prieten al tău?
Cățelușii au un singur țel în viață:să se dăruiască din adâncul sufletului,pentru că pot fi un partener și un prieten credincios,supunându-se cu mult devotament.Noi,oamenii,ar trebui să înțelegem această calitate a lor,răsplătindu-i cu dragoste pe măsură și să înțelegem că uneori suntem asemănători-:ne dorim să fim iubiți.Avem multe de învățat de la aceste animăluțe:loialitate,lipsa egoismului.Cum pot avea recunoștință fără de margini și dăruire totală de sine?Ei trăiesc,ca să aducă fericire,nu întreabă niciodată nimic și nu critică niciodată pe nimeni.
Iată o zi posomorâtă,tristă...dar totul se luminează la apariția unui ghem de blană,care mi se aruncă în brațe și îmi spune:
-Ce bine-mi pare că ai sosit!Unde ai fost?Ai lipsit atât de mult!Mi-ai adus ceva bun?Las-mă să mă gudur!A! să nu uit,te iubesc și astăzi la fel de mult!
Și-apoi îmi trage mănușa,gelos că a fost pe mâna mea,îmi roade gheata,că poate nu mai am alta,pentru a mai pleca,face zdrențe un sul de hârtie,ca să-l cert.Iar eu mă prefac supărat și-l trimit în colțul lui.Pleacă supărat cu coada între picioare,târându-se pe burtă,cu urechile lăsate,se-nvârte de câteva ori ,apoi sare zâmbind cu gura până la urechi și dă năvală pentru o mângâiere.Ce zâmbet îndatoritor,câtă nevinovăție,,recunoștință și mai ales iubire.Îmi șoptește,dând din coadă că mă iubește necondiționat.Aceasta este singura IUBIRE care nu se declară cu vorbe......