vineri, 21 iulie 2017

Clipele dimineții...

Imagine similară

Fiecare clipă a zilei are magia sa,fiecare clipă are fericirea sa, durerea sa! Din magie ,din fericire și din durere se nasc clipele... doar clipele dimineții îmi aduc speranța spre un nou început.....O boare caldă a dimineții îmi atinge pleoapele încă dornice de a rămâne în visul neterminat...îmi trec prin fereastra nopții rămasă deschisă făclii de cuvinte,petale de gânduri adunate,apar și dispar în tăcerea primelor raze aurii ale soarelui.Una câte una înfloresc,nelăsându-mi ochii să mai viseze.Și-atunci mă las aureolat între noaptea de ieri și ziua de azi,în acordurile limpezi ale vânticelului ce-mi aduce petalele hoinare ale trandafirului de lângă fereastră.E liniștea începutului de zi Am nevoie de aceste dimineţi încete,de lumina lor ce apare ezitant, oprindu-se la jumătatea drumului parcă, pentru a aduna putere de pretutindeni.Prind în umbra mâinii prima  lumină și o trimit apelor-să devină oglinzi,câmpiilor -să rodească,dealurilor și munților-să-și învioreze rădăcinile,cerului  îi desenez curcubeul unind lumina,apa și aerul cu speranța că plecații vor coborî pe puntea colorată,revenind spre cei ce-i doresc.
    Clipele dimineților aburind de vise sunt cele mai minunate momente pe care le pot fura timpului.
            Bună dimineața,lume!Pe zarea de la răsărit dimineața îmi toarnă mereu lumina din soare...iar eu plec spre o nouă zi a vieții!!!!!!!