luni, 13 august 2018

compunere--Noapte de vară

Imagini pentru imagini noapte de vară
Stelele dansează pe cer  clipind din genele albastre și darnice împrăștie aur și argint pană-n adancurile apei,spiriduși ascunși după trunchiurile copacilor își spun  povești fantastice despre zâne îmbrăcate în aur și lumină, care duc limpedea lor viață în palate de cristal.Deasupra lor cerul nopții este albastru, limpede, adânc.Ici colo nourii de jăratic și aur umplu cerul,  arborii în neclintirea lor  trimit şoapte de frunze şi de vânt, iar eu simțeam în acest peisaj de poveste adierile răcoroase şi uşoare cum  îmi atingeau faţa şi mă simțeam privit de florile câmpului cu atâţia ochi colorați.       
Toate stelele aduceau valuri de lumină trandafirie, cu care zorile vor inunda răsăritul depărtat.
 Niciun un vânt nu mișca aerul ,mă minunam cât de frumoasă era luna și cât de senină era noaptea! Tăcerea și misterul mă înconjurau din toate părțile. O linie de umbră, grațios ondulată, desena până dincolo de marginile vederii mele  o linie de umbră și lumină.Tăcerea îmi canta în urechi, iar privirea scânteietoare a milioanelor de stele mă ținea amorțit. Vântul nopții nu sufla și glasul ierburilor amuțise; o solemnă tăcere domnea în cer și pe pământ; numai zgomotul surd al unor aripi tulbura această tăcere.Dincolo de tăcerea nopții doar visele strălucitoare inundă ecranele de sub pleoape ...