luni, 16 septembrie 2024

 


       mai mulți prieteni mi-au spus,hohotind,că este un FACEBOOK care-mi copiază de mult timp postările (sincer! nu mă uimește,fiindcă nu ajungeam la cifra urmăritorilor de 2.983.895-astăzi).Ar fi frumos să menționeze la sfârșit cam așa: în scrierea mea m-am inspirat după blogul,,exercițiigimnaziu.blogspot.com.”

Nu voi urmări acela copieri,pentru că nu mă interesează.....dar nu e corect!!!!!!!!!!!!!

(CORÉCT, -Ă, corecţi, -te, adj. 1. Care respectă regulile, normele dintr-un domeniu dat; aşa cum trebuie. 2. (Despre oameni) Care are o ţinută, o purtare, o atitudine ireproşabilă; cinstit, leal. – Din fr. correct, lat. correctus.)

 ====elevii se pot inspira ,,,,,,,,eu scriu pentru ei!!!!!!!!!!!!!!

(apropos: 

textul epic--,,Platanos”de Doina Ruști

 (l-am publicat==joi, 17 septembrie 2020)