marți, 12 decembrie 2017

compunere--Scrisoare către Moș Crăciun

Képtalálat a következőre: „imagini copil scrie o scrisoare”

Draga Moșule,
Chiar dacă nu ți-am scris niciodată, în fiecare an mi-am dorit același lucru. În fiecare an, în fiecare zi, în fiecare ceas, în fiecare clipă,  an, neîncetat, aceeași dorință.
Îmi doresc să am puterea să cred în imposibil, îmi doresc să am senzația că pot cuprinde marea dintr-o privire,că pot zbura pe aripile pescărușilor,că pot saluta oamenii c-un zâmbet cald de copil, îmi doresc să pot urca munții ,chiar dacă din când în când mă voi împiedica,  să am puterea să o iau de la capăt ajutat de privirea și vorbele celor mari, să întind brațele spre cer și atunci, când le închid, să cred că am cuprins Universul, să simt pe umăr atingerea îngerului meu păzitor,să prind un fulg de nea și să-l dăruiesc în toată splendoarea pură LUI, dar și cuiva drag, mai ales mamei, să adun picături de ploaie și să-mi fac din ele râul tinereții veșnice, să pot aduna toate florile din lume, ca să le pun la picioarele bunicii ce nu ostenește niciodată  și ele să-i șoptească toată recunoștința mea. Îmi doresc să pot vorbi cu stelele și ele să-mi spună misterele nopții, să pot convinge natura - păsări, copaci, vânt, ploaie, zăpadă, să ducă cu ele oriunde în lume  dorul meu de a rămâne aici lângă neamul meu cel românesc. Să-l ducă până acolo, unde  Dunărea străbate  câmpiile roditoare ,alergând spre mare cea mare,să-i cânte, să-i adie, să-i plouă, să-i ningă tot ceea ce sunt eu și tot ceea ce simt pentru ei, oamenii, pentru viață.
Și când la ceas de seară, în luna decembrie, pe ușă vei  intra tu,MOȘULE,ce aduci darul cel mai de preț...NAȘTEREA CELUI  ce a învins...tu, nins de iubirea mea, vom fi înțeles amândoi că m-ai găsit.
Moșule, cam asta îmi doresc de Crăciun și aș mai vrea câte un cadou-mic sau mare pentru cei pe care-i iubesc....știu că spiridușii mi-au făcut un pachet.   Te aștept cu nerăbdare....
                                                                          Semnează: un copil care te așteaptă....