sâmbătă, 6 iulie 2019

compunere--Cerul cu stele

Imagine similară
 La câteva ceasuri după ce soarele sca­pătă, liniştea se întinde nestin­gherită şi clară, încremenindu-mi ființa, stelele se odihnesc printre mesteceni,strălucind fan­tomatic, acoperind tot cerul.
Niciodată visele nu sunt mai frumoase ca vara, în nopțile bătute cu stele și amețite de miresmele florilor- regina nopții.Ce­rul albastru al nopții de­cupat parcă din cărţile cu poveşti mă transpune într-o stare de liniște .De aceea privesc cu nesaț cerul plin de stele strălucitoare și mi se pare că este unul dintre misterele cele mai fascinante ale universului. Cu cât mă scufund mai mult în adâncul lui, cu atât mai mult mi se pare că e plin de viaţă, că forfota stelară e semnul unui univers la fel de viu ca al nostru.Stelele sunt întotdeauna nesfârşite pe ce­rul imens, prăbuşit par­că peste pământ. De aici şi până la dorinţa de a trăi pe o altă planetă nu e decât un pas.
Să plec,să evadez departe acolo sus... ce mi-ar lipsi acolo?Sigur mai mult decât orice... Pământul...
 Mi-ar lipsit miresmele florilor, copacii,pereții albi ai casei,fereastra de unde privesc fulgii,ciripitul sticletelui care mă trezește dimineața,ochii mamei,privirea furioasă a fratelui meu,glasul tatălui meu,bicicleta...  Eu cred că că stelele se mişcă pe cer după o mecanică a sufletelor şi a minţilor noastre, iar noi suntem urmaşii lor, pentru că ne-am născut din pulberea primelor raze ce au luminat acest univers. Suntem, cu toţii, doar pulbere de stele...
În fond, stelele sunt îndeajuns de frumoase privite de aici, de pe Pământ. De ce să ne chinuim să punem piciorul pe ele?