miercuri, 5 aprilie 2017

compunere--De FLORIIIII...

Imagine similară

Am intrat într-o grădină plină de flori colorate,parfumate și mi-am spus că parcă aș fi în Raiul visat sau descris în povești,unde citisem că floarea nu este floare în sine, ci oglinda altui suflet sau că
florile sunt simboluri frumoase ale naturii, prin care ne arată cât de mult suntem iubiți.  
M-am simțit transformat,aveam o altă stare decât cea normală,e adevărat că veselia  pe care o simțeam  e ca mirosul florilor: ea îmi înalţĂ sufletul.   
Mama îmi spune adeseori că am rămas mic, fiindcă mereu culeg flori – florile iubirii şi pe acestea le ofer celor dragi și la sărbători lui Dumnezeu.   
Se aproprie sărbătoarea FLORIILOR și un preot spunea că nu e deajuns să ,, porţi ” nume de floare,dar să te manifeşti ca o buruiană, nu e deajuns să te numeşti tu însuţi ,, angel ” şi să continui să fii un demon, nu e deajuns să trâmbiţezi că doreşti linişte cuminte tuturor în ”,,bunătatea ta ” şi să perseverezi în a tulbura liniştea celorlalţi… nu e deajuns ce spui , ci trebuie să convingi prin fapte şi-abia atunci se cheamă că înfloresc florile sufletului tău, că-nmuguresc florile gândurilor tale, că ai învăţat,ai desluşit lecţia florilor, daruri de la Dumnezeu…  până atunci, taci, fiindcă şi EL tace, aşteptând să-i ,, vorbeşti ” prin… fapte, vorbele sunt la-ndemâna oricui, nu te mai folosi de ele, nu eşti tu, sunt… vorbe …  
Merg printre straturile pline de flori și am puterea de a le auzi,spunându-mi că noi,oamenii suntem unici, la fel cum sunt și ele,florile- unice, daruri de la Dumnezeu, fărâme de suflet, frumuseţi, tresărind în parfumul iubirii, bunătăţii, iertării, milei, stimei… și-atunci înțeleg cum florile sufletelor noastre înfloresc, atunci când dăruim flori nu doar cu un scop anume, ci, conştientizând că ele, florile sunt frumuseţea sentimentelor pe care dorim să le transmitem, pentru că ni le-a lăsat Creatorul,să ne desfete, ca flori ale  frumuseţii, ale Înţelepciunii…
Cu ocazia acestei mari sărbători am observat că mulţi oameni au nume de flori, doar pentru că… sună bine?.. cred că este o falsă impresie,nu sunt mai interesanţi; oare au habar că floarea e un DAR? Oamenilor le place să fie numiţi : ,, trandafirul galben ”, ,, rose ”, ,, floare de colţ ”, ,,bujorul sălbatic ”, dar se ridică ei oare la Demnitatea de-a purta în văzul lumii pelerina unei flori despre care nu ştiu decât că e frumoasă, atrage atenţia, se… ,, poartă ” … ? se folosesc de frumuseţea florilor, sunt demni de a îmbrăţişa un  nume de floare? Creatorul a lăsat florile, ni le-a dăruit, ca să adauge frumuseţe lumii, să învăţăm de la flori, să înflorim...  Cum să te numeşti  ,,Trandafir ” dacă nu înţelegi măreţia florii,broderia petalelor catifelate ce-au ţâşnit din împletirea mugurilor străjuiţi de Spini şi care ne transmit să fim credincioşi, fideli …  Oare acel om a învăţat ceva din ,,purtarea trandafirului”,i-a desluşit tâlcul?
O floare înfloreşte pentru ea, pentru că aşa există, dar înfloreşte şi pentru oamenii care vin în legătură cu ea. Există o floare care se numeşte ,,Floarea Reginei ” sau ”,,Floare de Colţ ”,creşte pe munte, în locuri la care se ajunge greu,este văzută de puţini oameni,totuşi înfloreşte... Iar când ajunge cineva totuşi la ea,înseamnă că a înflorit  şi pentru acela care o vede şi care o culege. Aşa trebuie să fim şi noi: ceva unic, trebuie să avemşi noi ceva din gingăşia unei flori.
De altfel , florile sunt de mai multe feluri:iată un bujor,plăcut mirositor, parcă ar vrea să spună ceva prin mărimea lui, prin parfumul lui,îl aud:,,să nu fiu ca buruienile, pe care le smulg oamenii, pentru că nu au nevoie de ele, să fiu iubit,oferit, primit”.
 Am auzit corul florilor: am fost create, ca să înmulţim binele!!! Iar noi am fost creați, ca să învăţăm de la flori: să fim curaţi, să fim luminaţi , să ne bucurăm de ceea ce există în lumea!!!
Oameni, să știți:  FLOAREA pe care o priviţi vă vorbeşte prin culorile sale, forma sa, parfumul său, ea îşi deschide drum în voi, pentru a trezi în sufletul vostru forma, parfumul, culoarea căreia îi corespunde!!!
        LA MULȚI ANI!!!!
tuturor celor care poartă nume de floare!!!să aibă zborul unei rândunici,vestind o primăvară veșnică!