marți, 22 mai 2018

au înflorit bujorii !!!!!!!!!!!!!

Kapcsolódó kép 
Când soarele privește pământul și-i topește zăpada, vine primăvara!
A trecut o ploaie de primăvară, s-a țesut în zare brâul de mătase al curcubeului, iar bujorul s-a-nclinat,  i-a primit duioșia cerului,ca să reamintească lumii că totul înflorește fără nicio opreliște. Dacă în locul culorilor bujorilor ar fi voci, o incredibilă simfonie s-ar naște în inima nopții misterelor.
Iubesc primăvara oriunde, dar, dacă aș putea alege, aș întampina-o mereu într-o grădină.Îmi spun că, dacă nu am fost niciodată cutremurat până în străfundul sufletului de o floare răsărită în primăvară , probabil că sufletul meu nu a cunoscut vreodată ănflorirea.
Bujorul primăverii îmi amintește de inocență,de copilărie. Ce sentiment poate fi mai plăcut decât cel când natura prinde viață? Primăvara e modul în care natura îmi spune: ,,Să înceapă petrecerea!" Unde înfloresc florile, există și speranța!Fiecare om  păstrează ceva din credința salcâmului care învinge mereu răul,iar bujorii înfloresc doar atunci când sunt siguri că e primăvară.  Ascult din înalturi vocea ce-mi șoptește: -Stai liniștit , nu te ocupa de nimic , primăvara sosește, iar iarba crește prin ea însăși. Primăvara este pentru sufletul tău un surâs al infinitului.Nu iubi primăvara, ci înfățișarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis,este  bujorul înflorit chiar pe obrazul tău!!
Kapcsolódó kép