miercuri, 30 mai 2018

compunere--În Bucegi

Képtalálat a következőre: „gura de rai bucegi”
   După o răceală sâcâitoare,am plecat împreună cu ,,ai mei” spre valea Prahovei,spre munții semeţi, periculoşi şi misterioşi. Am citit despre Munţii Bucegi că sunt consideraţi un adevărat „pol energetic“, de la tuneluri subterane până la „guri de rai“, cărări ireale şi locuri foarte încărcate energetic, Munţii Bucegi mi-a suscitat imaginaţia.
   Aflasem că munţii Bucegi ar fi presăraţi de locuri misterioase, zone foarte încărcate energetic, unde aparatura se declanşează singură sau oamenii resimt simptome ciudate, locuri prin care oamenii dispar şi apar în alte locuri???la o foarte mare distanţă.Eram așa de curios,pentru că voiam să intru în acele tuneluri subterane,chiar dacă voi parcurge mai mulți kilometri,apoi, poate,hoinărând așa ajung și în locurile despre care se spune că oamenii se vindecă miraculos datorită „apei vii“ şi a „gurilor de rai“.Iar eu speram încă de la plecare că mă voi vindeca și voi fi din nou în formă sănătoasă.
   Am ajuns la „gura de rai“,iar bunicul s-a lungit pe pietrele albicioase,și-a întins brațele lateral,iar eu l-am imitat.Am stat un timp,am adormit,când m-am trezit am simțit o putere,o forță deosebită, oboseala îmi dispăruse ca prin farmec, corpul meu era învăluit de energie,mă simțeam bine,zâmbeam soarelui,mă roteam, fără să amețesc.Apoi am ajuns  la  apa unei cascade despre care se spune că este pură ca de la Facerea Lumii.Am băut și mi-am dorit să zbor,să-mi arăt fericirea lumii.Da! e adevărat! Am trăit un miracol ca-n povești.
   Voi reveni în aceste locuri și,cine știe,poate voi deveni un om al acelor locuri!!!!!!!!!!