vineri, 1 iunie 2018

1 iunie este ziua mea,a ta,a ei,a lui,a tuturor.....

Kapcsolódó kép       Și  azi…
Copil fiind,mi-am căutat
Cu palmele mici și fragile,
Trăirile ce urmau să vină,
Și copil fiind,mi-am spus
Cu gândul meu curat...sau poate cu ignoranța
     și inocența privirilor mele,
lăsată să cadă pe cine știe ce oglindă:
Ce mic,ce mic sunt!
                      dar…voi rămâne oare așa?
                                               Nuuuuuu……..
      Îmi place
SĂ dansez În lumea Întinerită,fără a uita albul pufos al zăpezilor …
să devin un nor statornic cerului, călătorind prin lumea ireală cu gândul apropierii de Lumea Basmelor în care                                                 există numai Primăvara…
să nu-mi uit anii copilăriei,când mă alintam în brațele mamei;
să nu uit poeziile cu vestitori ai primăverii,cu concertele între ramurile ușor înverzite;
să hohotesc în sărbătorile lunii martie,mulțumind Femeii…
      Nu-mi place să plece primăvara,pentru că odată cu zilele ce vor trece mă voi apropia de Toamnă…
      Dar acum îmi place :copilăria mea....viața,
                             liniștea,
                                       iubirea,
                                             seninul, visul….