joi, 14 iunie 2018

A venit vacanța!!!!!!!!!!!!!!

Imagine similară
  Câte doruri de vacanţă îmi cutreieră prin fibre...e iunie și număr zilele,știu că data de 15 este o jumătate de lună și că apoi vine o vreme numai și numai cu soare,norii dispar până în septembrie,ceasul se ascunde pe după cărți,caiete...creioane,pixuri cad pe sub birou,iar geanta de școală devine ușoară,bună numai pentru o minge,o rachetă,un prosop și câteva tricouri.
   Revăd un carnet în care sunt notele mele și cifre până la 10 se așează ca-ntr-un careu de numere încrucișate,nu-mi trebuie,pentru că l-a văzut toată familia,chiar și ciobănescul a dat din coadă și,mulțumit,a mers să-și roadă osul.
   Parcul de lângă casa mea e liniștit în amiaza de vară,florile privesc  spre cerul senn și nu se mai satură de soarele ce privește din adâncul văzduhului,aruncând o punte aeriană de pulbere aurită,
iar din azuru-i adânc picături albastre se strecoară  prin reţeaua deasă şi mişcătoare a frunzelor de plop.
  Adierile răcoroase şi uşoare îmi ating faţa şi trec pe fruntea mea ca fâlfâitul rece al unor aripi fantastice ale unui stol de lebede cu zbor alb, iute şi tăcut. Un sticlete colorat salută și el cu glas plin de note muzicale porţile înflăcărate ale cerului. Vântul cald mângâie florile şi fuge spre alte locuri, iar florile păcălite de adieri își pleacă în urmă-i capul şi parcă plâng cu lacrimi de rouă.
     E vară...vară... și eu plec în vacanţă!!!!voi uita sunetul  soneriei,râsetele dinaintea orelor de clasă,ochii ațintiți pe răsfoitul catalogului,emoția notelor de la teze,simulări,medii,teme multe,întrebări,telefoane date seara,dimineața,mesaje,disperare,încântare....media generală,examene...libertate,joacă,antrenamente,marea cu valuri răcoritoare,părinți,bunici,prieteni !!!!!...și după vară vine toamnaaaaaaaaaaaa.....