joi, 7 martie 2019

Scrisoare pentru mama...

Imagini pentru imagini gifuri 8 martie
-                           

                                  Draga mea mamă,
  Simt primăvara invadându-mi simțurile și,ca de obicei,gândurile mele se îndreaptă către tine.Ma gândesc că sunt câteva clipe de când nu ți-am spus:te iubesc!Dar odată cu primăvara albastră de flori am găsit un mod de a-ți spune:te iubesc!Nu este doar iubire,ci este recunoștință,tandrețe și dulceață. Tu ești aceea care mi-ai fost alături din primele clipe,tu și mama ta –bunica mea,care te-a privit cu lacrimi în ochi, când i-ai spus:-Mamă,și eu acum sunt mamă!
  Aș dori să vă am mereu alături,nu mă pot despărți de una privind-o pe cealaltă în ochi cu seninătate și… mă gândesc cât de mult îți datorez pentru sărutul prin care mi-ai spus cine sunt,când mi-ai dat cadoul suprem: iubirea de-o viață,care apare mereu și mereu în ochii tăi.
  Datorită ție lumea mea este purtată de vântul norocului și de parfumul îmbrățișărilor tale.
                                                  Te iubesc!!!
  Ziua ta,mama,înseamnă mai mult decât această zi fericită… și-n cuvintele mele stau multe înțelesuri,pe care cred că acum nu voi apuca să ți le spun toate.
  Dar fiecare privire și respirație a mea înseamnă că te iubesc pe tine mai întâi,apoi că-ți mulțumesc,pentru că m-ai adus pe Lume.Fiecare gest și cuvânt  al meu este viață și lumină.Mă gândesc  la fericirea ta în acestă zi,când vreau să-ți alung umbrele din ochi,să-ți șterg lacrimile,să-ți sărut mâinile și să te rog:
                                             nu pleca niciodată,nu pot să respir fără tine!