miercuri, 3 noiembrie 2021

zbor de noiembrie

 

Îmi place noiembrie și nu știu de ce. Poate pentru că e o lună profund nedreptățită- nimeni nu vrea să știe de ea. Pentru mine, noiembrie are miros de gutuie,de frunze umede.În noiembrie, se scurtează lumina, căldura solară. În timp ce frigul și neliniștea coboară pe pământ, întunericul se grăbește să acopere ferestrele caselor și să tragă ener­gic oblonul peste cer. Par­că mă îndeamnă din priviri să mă potolesc, să-mi schimb programul, să mă grăbesc spre casă, ca apoi, să descopăr acel minunat sentiment de liniște și de confort - un gol catifelat și plăpând, pe care încep  aproape în joacă să-l acopăr cu gânduri.
Și totuși îmi place noiembrie și nu știu de ce sau știu...în noiembrie alerg  în acele zile de miere, când lu­mina pare cobo­râtă peste lume, direct din rai,alerg,pentru că viața mea este un zbor continuu...