marți, 24 aprilie 2018

compunere--Florile primăverii

Kapcsolódó kép

  Ai văzut cum au dat în floare castanii?mă-ntreabă petala cireșului ce-mi cade pe obraz Primăvară, tu ai ochi sfioşi cu nori albi și luminoși!îi strig cerului și pământului pe care calc cu grijă, de a nu atinge verdele pur răsărit.
  Astăzi a răsărit dintre norii cenuşii soarele şi îmi zâmbeşte, îmi atinge chipul ce  se înseninează,privind amestecul de culori luminoase de iubire, de vis. Primăvara îmi oferă zâmbete printr-o rază de soare ce îmi atinge chipul şi se așează lângă petala roză, încerc să prind cât mai multe raze într-un buchet. Privesc florile vesele : ghiocelul simbolul speranței,care i-a cerut uneia dintre fetele Soarelui, să devină prima dintre florile care răsar de sub zăpadă, iar parfumul să-i bucure pe oameni, apoi zambila răsărită din lacrimile unui zeu,exprimând renașterea,iubire.a. Zăresc brândușa,sensibilă și delicată, cea mai mică fată a împăratului Regatului de Flori,care l-a doborât pe zmeu,pentru a-și salva iubitul.Alături micșuneaua cu parfum seducător și fin, transformată de Zeus în  floare, ce crește ferită de soare, la umbra pădurilor,narcisa cu capul aplecat exact ca Narcis când se admira în luciul apei,vioreaua,floarea mică și albastră ce trăiește puțin, amintind de viața unei fete răpite de zâna florilor.
  Florile strălucesc în lumina soarelui,iar grădina devine un tablou pictat în  culorile unei primăveri perfecte, iar eu zâmbesc…iar voi…voi nu mai întrebaţi de ce…priviţi grădina florilor,ascultați cântecul păsărilor,priviţi primăvara.. iar împreună să privim mirajul înnoirii…să privim tot ce este mai frumos,natura veselă ce ne încântă, parfumul ei de primăvară….Vis de primăvară ce a răsărit…în suflet mi-ai intrat,legată la mână cu o rază de soare…în inimă mi-ai înflorit.M-ai împodobit,în păr mi-ai prins ciripitul păsărilor,ochilor le-ai dat albastrul cerului,cu verdele crud m-ai îmbrăcat.
  Primăvara a zâmbit și mi-a lăsat parfum de flori.Alerg printre flori…o primăvară deosebită,un anotimp al speranțelor…
  O primăvară veselă,gingaşă, pictată în culorile sufletului meu…Un suflet fericit! Picuri galbene de soare pictează iubirea sfântă peste zile însorite..Sufletul colorat de flori cântă primăvara mea...