marți, 15 octombrie 2019

compunere despre SOARE

Imagini pentru imagini cu soare
E vară,vară!!!Soare. Căldură. Viaţă. Începutul şi sfârşitul. Sunt pur şi simplu îndrăgostit de soare.Sub salcia ce caută în adâncul apei cristaline,mi se pare că în zilele cu soare, razele lui făcea ca pietricelele să pară nestemate.Ascult o poveste și printre frunze privesc cerul însorit.Este despre o fată îndrăgostită de soare,care atunci, când l-a întâlnit, s-a transformat într-o floare.
 Soarele nu este nimic altceva decât steaua dimineţii.   Pot să fac orice atunci când soarele străluceşte deasupra mea.Plec în căutarea lui, e o plim­bare prin viul lumii, o plimbare de suflet, Tot ce se petrece în jurul meu mă în­car­că de lumină şi bucurie,parcă port cu mine un te­zaur ca­re îmi dă putere şi mă  ajută să depă­şesc norii fiecărei zile.
Trăiesc sub soare co­pi­lăria care-mi este pri­mul cerc al vieţii,care-mi aduce în fiecare dimineață o stea,un adevăr. Noul răsărit este splendoarea ca o reîntoarcere spre început a doi luceferi coborâți
din ceruri,aruncând o  rază de soare ce va da dimineților culoare,ea va încălzi o mare,un pământ,oameni.
În tablourile pictorilor,soarele devine o pată galbenă,rotundă,aurind ape,munți,câmpii.
E atât de bine să văd soarele,îmi place să-l privesc în faţă, îi ador lumina,mă simt prietenul lui,simt cum îm dă putere,mai întâi frumusețe,apoi veselie,cinste,iubire,curățenie de suflet.
Soarele este simbolul sfânt ale cărui douăsprezece raze îi reprezintă pe cei doisprezece apostoli.
   Să-i zâmbim Soarelui și să-i spunem cerului curcubeul să-l aducă!!!!!!!!!!!!!