luni, 13 ianuarie 2020

compunere---Cum mi-am petrecut vacanța de iarnă


Sâmbătă...duminică...și gata!s-a terminat vacanța!când a început și iată că îmi caut cărțile,caietele,stiloul....sunt pregătit,să înceapă din nou școala.Și-atunci de ce sunt puțin,puțin trist?Și-n gând recunosc că am fost fericit în vacanța de iarnă...Au fost sărbătorile cu zilele Ajunului,când bradul verde, venit de undeva din munții de departe a ajuns în camera ornată  cu ghirlande,clopoței,a fost împodobit de toată familia,iar luminile strălucitoare,globurile,beteala așteptau cadourile să completeze atmosfera de sărbătoare.Am ascultat colindele cu ,,vestea cea minunată”a nașterii pruncului sfânt,cu,,o brad frumos”,iar noaptea,până adormeam,îl priveam pe îngerul din vârful bradului și-l rugam în gând să-mi îndeplinească toate dorințele.Dimineața de Crăciun a fost timpul veseliei-pachete desfăcute,strigăte de uimire,îmbrățișări,râsete,iar apoi masa cu bunătăți,eu aștept doar tortul...Dar timpul aleargă și anul vechi și-a luat rămas bun și iată ora douăsprezece noaptea,cerul este plin de culori ,artificii,lumini,urările oamenilor tineri,vârstnici,copii,dorindu-și ani mulți fericiți,cu bucurii,împliniri,succese.A venit un an nou cu speranțe nenumărate.Seara Anului Nou am petrecut-o la malul mării și  am primit cu bucurie cântecul valurilor ,strigătul pescărușilor și lumina farurilor vapoarelor ce-au sunat la miezul nopții.
Au urmat zile frumoase ale vacanței cu plimbări,plecări la bunici,antrenamente le baschet,discuții cu părinții,bunicii,câteva lecții-altfel nu se putea-glume cu fratele meu.Dar zilele aleargă cu rapiditate...și din nou lecții,teme,note,catalog....a început un nou trimestru....