marți, 21 ianuarie 2020

1.000.000

Imagini pentru imagini pentru mulțumiri"În notația științifică este scris ca 10-6.  Ca mărime fizică poate fi exprimat folosind sufixul ,,mega”din Sistemul Internațional. Cuvântul milion este adesea folosit în numeroase limbi ca o metaforă pentru numere foarte mari sau uneori pentru lucruri deosebite, dar și ca hiperbolă, pentru a desemna distanțe, lucruri neobișnuite.( Titlul scriiturilor lui Marco Polo referitoare la călătoria sa în China poartă titlul de ,,Il Milione”, titlu inspirat, se pare, de porecla dată lui Polo datorată povestirilor sale neobișnuite.)
 
                                                                                              Istoricul general al afișărilor de pagină=astăzi- BLOGUL meu--data21 ianuarie  2020---1.005.574
                          
(Istoricul general al afișărilor de pagină vizualizează numărul de utilizatori care au accesat această pagină de la înființarea ei. Blogul a fost creat de mine în 2015--- după 5 ani de zile de articole, am generat un număr de 1.005.574 de afișări de pagină.)
   Gândul meu a fost să ajut pe aceia interesați-elevi,părinți,chiar profesori-să le descopăr felul în care eu comentez anumite subiecte necesare pentru înțelegerea unor texte literare; nu port un dialog decât,poate, în gând cu cei ce citesc paginile mele.Dacă vă sunt de folos,mă bucur...nu aștept mulțumiri...e felul meu de a conversa cu cei,,curioși”.
        Mă gândesc că așa cum văd un fir de iarbă,o floare simplă cum privesc,un crin regal în haină albă,mă simt dator să mulțumesc cerului și pământului....așa vă mulțumesc vouă despre care nu știu nimic,dar existați!!!!!!!!!!!!!!!!!!!