marți, 22 iunie 2021

Crezi că ar trebui să-ți urmezi visul în orice condiții?(motivează răspunsul valorificând fragmentul din,,Pantera neagră”de Sorin Titel)

 

Aud deseori îndemnul: urmează-ți visul! lasă ca visurile tale să ajungă realitate! îndrăznește să-ți urmezi visurile!Să cred că împlinirea visurilor este sinonim cu fericirea vieții?
Cred că oamenii de succes din lume nu sunt mai buni sau mai răi decât mine, deși fiecare are darul lui unic – însă ei au avut curajul să caute să atingă mareția și să lupte pentru ceea ce doreau, fără să pună sub semnul întrebării dacă merită. Așadar nu trebuie să mă îndoiesc de valoarea mea, să aleg în mod conștient să merit ceea ce îmi doresc, pentru că eu cred că sunt demn de dorințele mele.La fel a considerat și personajul,,Gicoane”din fragmentul,,Pantera neagră”de Sorin Titel:fiind accidentat a avut puterea să-și spună că,nu contează că nu era prea înalt,ci importantă este dorința de a juca,iar prietenul lui îl încurajează,auzindu-i glasul copilăros,dar hotărât,asemănâdu-l cu o panteră.
Cred că dacă am o atitudine pozitivă și mă simt bine în prezent, am mai multe șanse să obțin ceea ce îmi doresc, pentru că voi avea mai multe energie, voi fi mai inspirat și motivat să îmi urmez visul. Personajul Gicoane mărturisește prietenului său că tinerețea îl ajută să-și îndeplinească visul.De asemenea, nu mă voi lega prea strâns de rezultatul pe care îl voi atinge, pentru că visul meu nu este singurul pentru care trăiesc.  Atunci când mă voi dedica complet unui vis, viața devine mai ușoară, pentru că nu mai trebuie să mă gândesc la respectivul lucru tot timpul.Pentru Gicoane înălțimea nu va mai fi un incovenient în a fi un portar bun. Deciziile lui  sunt deja luate și el se va dedica jocului,așa voi acționa și eu,fără să risipesc timp și energie chestionându-mi alegerile și fiind tentat de alegeri proaste.Și chiar schimbarea tricoului nu l-a împiedicat să se arate un portar excelent,a fost ca o purificare,ca o altă putere. Asta nu înseamnă însă că eu nu-mi pot schimba drumul sau că nu pot renunța la un vis care nu mi se mai potrivește, înseamnă doar că atunci când mă voi  dedica unui obiectiv,mă voi dedica total.
Adevărul este că e probabil să nu pot să mă descurc prea bine, cel puțin la început, iar dacă accept acest lucru, îmi voi da libertatea de a învăța și de a deveni unul dintre cei mai buni din domeniu.

 

     Iată sfatul meu: Dacă până acum ai amânat, începe chiar astăzi să-ți urmezi visele!

                           (ce ușor a fost!!!!!!!!!!!!)