vineri, 2 februarie 2018

compunere-O întâmplare petrecută în timpul unui meci....

Imagine similară

    Am ajuns acasă cu un singur gând:să urmăresc meciul de tenis în care joacă o româncă:Simona Halep.M-am așezat în fața televizorului și am așteptat să aud vocea crainicului sportiv care anunța intrarea celor două jucătoare pe teren,apoi am privit tribunele,spunându-mi că aș fi vrut să fiu și eu acolo. Am simțit o mare emoție la fiecare lovitură a româncei noastre...eram așa de atent, că nici n-am simțit când prietenul meu,câinele cel mare și nebunatic și-a făcut loc lângă mine.I-am mângâiat urechile și am observat cum privea cu atenție ecranul,dar... de ce mârâia din când în când?L-am ascultat și am observat că era nemulțumit când lovea jucătoarea olandeză.Cum le deosebea pe cele două jucătoare?Am surâs,iar când s-a terminat meciul,eu eram trist de rezultatul nostru,al românilor,iar el și-a lăsat capul mare  pe labe,parcă înțelesese rezultatul.Cum să-i explic că dacă Wozniacki este acum noua regină a tenisului, coroana pierdută de Simona Halep pare să fie doar împrumutată. În ciuda rezultatului, specialiștii sunt de părere că Simona Halep este pregătită din toate punctele de vedere să revină oricând, pentru că după finala de la Melbourne, Halep nu seamănă cu o învinsă.Și-a ridicat ochii spre mine,parcă-mi auzise gândurile și-a dat bucuros din coadă.Apoi am plecat să facem amândoi o plimbare,fiecare cu gândurile lui....