joi, 16 mai 2019

compunere--despre trandafiri

Imagine similară
Vara începe întotdeauna cu miresme de trandafiri. Nu e nevoie să merg să le caut,mă găsesc singure, mai ales dimineața și seara, când parfumul lor așteaptă să le deschid fereastra.
Trandafirul este floare de suflet, floare de frumusețe.  Legenda spune că ,,floarea zeilor" s-a născut din zâmbetele și din lacrimile zeițelor.
 Sunt în grădină și privesc florile și văd nişte culori intense, amestecate într-o armonie aproa­pe muzicală, care-mi taie răsuflarea. Bolta de trandafiri este armătura mea de feri­cire. De cum intru  sub iradierile ei parfumate, tim­pul se oprește în loc, orice întâmplare, cât de mi­că, devine  viaţă trăită la maximum. Parfumuri ușoare de primăvară amețitor de dulci mă înconjoară.
  Atât de intensă este fericirea, încât mi se pare, câteodată, că dacă voi îndepărta puţin petalele, am să îl văd pe Dumnezeu, zâmbindu-mi îngăduitor.
Trandafiri- albi, roșii, galbeni, roz, toți au explodat și strălucesc în soarele după-amiezii de mai, desfăcându-și florile cu voluptate.Să nu fim trişti că trandafirul îşi pierde petalele…
                                Primăvara dă foc naturii cu trandafiri.