sâmbătă, 30 iulie 2022

 

Prietenia este darul de preţ pe care-l oferim celor cu care stabilim o legătură.Părinții mi-au spus să  caut prietenii care îmi vor fi mereu alături și vor  înoata împreună cu mine spre,,adâncimi”,pentru că prietenia este aceea relaţie plăcută în care mă voi simţi bine în prezenţa celuilalt; este sufletul şi energia cu care îmbrac o inimă lipsită de speranţă, de curaj, iubire, lumină şi înţelegere. 
 Alături de altă inimă prietenia îmi  dă curajul să acţionez în unele momente mai dificile, iar pentru toate acestea, Dumnezeu mi-a dăruit PRIETENI. 
De aceea eu cred că omul care n-a simţit niciodată farmecul unei prietenii sincere şi dezinteresate nu cunoaşte toată fericirea pe care  o poate primi de la alt om.Și astfel prietenia înseamnă două suflete ce se ating fără să se confunde, două degete ale aceleiași mâini.Îmi prind prietenul de mână pe care mi-o întinde,privindu-mă în ochi și simt că pot merge cu el prin întuneric mult mai bine decât dacă aș  merge singur prin lumină.

                                  Cine îmi sunt prietenii?

        sunt oamenii alături de care îmi place să-mi petrec  timpul…
        sunt cei cu care pot vorbi... și inima,gândul lor mă aprobă sau îmi arată că greșesc…
        sunt cei în care pot avea încredere,oriunde și oricând…
       sunt cei cu care mă simt bine,atunci când cred că nimeni nu mă,,înțelege”…
        sunt cei lângă care mă simt înțeles,ascultat,mângâiat…
        sunt cei care îmi seamănă,chiar dacă nu suntem rude  …
        sunt cei cu care pot petrece zile de sărbătoare alături de familia mea...
        sunt cei care îi oferă adăpost sufletului meu în clipe de neliniște..
       sunt cei care îmi spun să nu le ascund adevărul nici lor și mai ales părinților...
       sunt cei cărora le duc dorul,deși știu că adevărata prietenie rezistă timpului, distanţei şi tăcerii... 
       sunt cei care îmi oferă libertatea totală de a fi eu însum... 
       sunt cei pe care aș dori să-i pot păstra până când lumea se va sfârși......

                PRIETENUL ESTE CEL CARE ATUNCI CÂND ÎȚI ÎNTINDE MÂNA ÎȚI ATINGE INIMA!!!!!