marți, 14 februarie 2017

compunere--Dac-aș avea un porcușor roz...

Imagini pentru imagini porcușor roz

Dac-aș avea un porcușor roz?ce întrebare ciudată?ce să fac cu un porcușor?...a! un câine,un papagal,o pisică...da! aș ști cum să-i cresc,să-i hrănesc,pe unii i-aș plimba,m-aș juca cu ei,dar cu un porcușor și ...roz?Și totuși...am găsit o poză și m-am uitat îndelung-e drăguț,seamănă cu o jucărie,pe care am avut-o ,când eram mic.Voi merge la niște prieteni care au pocușori-bebeluși,să-i văd de-aproape,să-mi astâmpăr curiozitatea.Îi văd tolăniți mișcându-și boticul curioși,să miroasă aerul,obiectele din jur,mâna care-i mângâie.Îndrăznesc și iau unul în brațe,își lipește năsucul roz,umed de mâna mea,mă privește și instantaneu adoarme.Nu știu ce să fac...îl mângâi și el se alintă,se cuibărește lângă brațul meu,simte nevoia de căldură.Aș vrea să-l înapoiez locului,dar acum pot răspunde la întrebarea de la început.Da! aș ști ce să fac:l-aș hrăni,interesându-mă ce mănâncă,l-aș ocroti ca pe un pui,l-aș lăsa la joacă prin curte,i-aș face un loc numai al lui,i-aș face cunoștință cu celelalte vietăți din curtea mea,l-aș curăța de noroiul de pe lăbuțe,l-aș mângâia și mai ales l-aș iubi,pentru că așa mi-ar întoarce și el prietenia.Dac-aș avea un porcușor roz...dar îl înapoiez celorlalți porcușori,iar el vesel aleargă spre ei,se oprește puțin,întoarce capul,mișcându-și boticul.În minte îi pun un nume:Botic și mai întind mâna să-l mângâi de rămas bun.Dac-aș avea un porcușor...poate într-o zi voi avea...cine știe...plec zâmbind,uitându-mă după Botic,se joacă alături de ceilalți fericit.