miercuri, 7 martie 2018

pentru mama....

Képtalálat a következőre: „imagini miscatoare cu flori”

Pentru clipele în care mă întorc spre tine și te găsesc mereu aici,
                                                        îți mulțumesc!
      pentru zilele în care ești gândul meu cald și zâmbitor într-o zi ploiasă și
      friguroasă,                                     îți mulțumesc!
      pentru zilele în care-mi spui că va fi și mai bine și că orice este posibil,
      pentru a deveni om,                           îți mulțumesc!
      pentru zilele în care mă voi baza pe tine și că nu mă vei dezamăgi niciodată,
                                                                   îți mulțumesc!
       Dar,pentru zilele când anii te vor copleși și pasul îți va fi șovăitor,îți promit
                      recunoștința mea și umărul meu de om adevărat!
                  Sprijină-te și ai încredere în mine,mamă!
                                         eu te iubesc!!!!!!!!!!!