sâmbătă, 14 noiembrie 2020

compunere--„Munca în echipă este cea care îi face pe oamenii obișnuiți capabili de rezultate neobișnuite.”

 

        

  Deși nu am o ,,experiență de viață”,am făcut parte dintr-o,,echipă”la grădiniță,la școală încă de când am pășit un prag. La început,am privit în jurul meu și am văzut fețe timide ce clipeau timid în toate părțile, în toate unghiurile.Toți așteptam ceva,un sunet,o voce și-atunci un băiat blond,ciufulit și-a strigat numele și din acel moment fiecare și-a spus numele. Era o gălăgie veselă ,ne cunoșteam,ne strângeam unul lângă celălalt ,simțeam că ne cunoaștem de mult.Când a intrat Doamna și ne-a întrebat cine suntem,am strigat că suntem o echipă de pitici.A zâmbit și ne-a spus ,trecând pe la fiecare că noi am format o echipă,iar astăzi e doar începutul,dar să rămânem împreună este mersul înainte,să lucrăm  împreună va fi succesul nostru.
  Apoi am mers într-un club sportiv,într-o echipă de baschet și acolo mi-a fost mai ușor,pentru că știam că munca mea și a coechipierilor în echipă înseamnă încredere unul în celălalt, colaborare în timpul antrenamentelor și a meciurilor, respect pentru prieteni,dar și pentru adversari și mai ales pentru antrenor-liderul echipei şi comunicare între noi,membrii echipei,atât pe teren cât și în afara lui.Suntem o echipă adevărată:ne spunem întâmplările bune sau nefericite,suntem împreună la aniversările noastre,părinții chiar au devenit prieteni.Dar interesant este că toți băieții din echipa de baschet  au venit în vizită în clasa mea și,surprins,am văzut cum am devenit o echipă și mai mare.
   Suntem copii normali,dar considerăm că rezultatele bune la învățătură,în competițiile sportive sunt deosebite,pentru că fiecare  își exprimă opinia ,își împărtășește ideile cu ceilalți, decizia o luăm prin  dialog liber, în care fiecare spune ce gândește, ceilalți ascultă și apoi luăm hotărârile împreună.
                           Avem o deviză ca a muschetarilor:,,Toți pentru unul și unul pentru toți”.