joi, 29 iunie 2017

compunere--Mă încântă marea...

Imagine similară

Când ies în diminețile proaspete de lumină pe malul mării,mă bucur de  un moment de singurătate,de fericire totală.Simt că sunt singura ființă admirată de ape: atunci fiecare vedere îmi împărtăşeşte  minunăţiile sale.Apa se descoperă prin susurul său,arătându-și culoarea, perfecţiunea frumuseţii sale.
   Uitându-mă în înaltul cerului şi apoi coborând pe verticala pereţilor de aer,am zărit câțiva pescăruşi asemenea unor corăbioare făcute din hârtie albă,ce pluteau pe valurile înspumate ale mării, îşi întruchipau singurătatea cu un răsărit în plină înviere.Stâncile erau mişcate de durerea infinită  a tuturor adâncurilor în liniştea tulburată de un strigăt ce părea al unei sirene ademenind rătăciții. La adierea brizei,nisipul şuiera căutând adăpost printre pietrele spălate de ape. Bucăţi de roci aduse de valuri se odihneau în veșnică tăcere,păstrând taine știute numai de ele. Doar mândra lună încerca să-și ridice  vălul peste-a nopții feerie,urmărind cu licărul ei dansul fantomatic al  aburilor ce luau forme ireale în marea devenită scenă.Era o încântare priveliștea însoţită de o melodie mirifică deasupra mării, o mică parte din infinit,într-o atmosferă de basm.!!!