vineri, 3 martie 2017

compunere--Întâmplare într-un parc de distracții

Imagine similară

Am plecat cu câțiva prieteni spre,,Tărâmul fermecat",un parc de agrement,unde Ileana Cosânzeana, Făt - Frumos, Verde Împărat, dar şi pasărea măiastră şi balaurul cu şapte capete, dau întâlnire celor care doresc să petreacă o zi specială într-o lume a poveştilor şi aventurii.
Infrastructura modernă impresionantă este doar un pretext pentru copii de a pătrunde într-o lume de basm, cu provocări, cu încercări, un pretext pentru cei mai mari de a redeveni copii, de a resimţi bucuria căutării prin varietatea de atracţii aflate la dispoziţie. Parcul adăposteşte o lume magică, cu personaje din basme româneşti, cu scene de poveste, un concept în care vizitatorii îi regăsesc pe Ileana Cosânzeana, Făt-Frumos şi Verde Împărat, dar şi „Balaurul cu şapte capete" sub forma unui roller coster unic în România.
Admirăm una dintre atracţiile principale ale parcului--roata mare sau „Pasărea măiastră", cu o înălţime amețitoare ,cu cabine în care intrăm cu îndrăzneală.La început ,când s-a pus în mișcare mi s-a părut o mică plimbare,dar cu cât se înălța totul devenea mai mic și mai mic,astfel că atunci când am ajuns în vârf am avut impresia că sunt în vârful unui munte ,vântul șuiera ,iar eu eram alături de păsările cerului.Deodată s-a apropiat un pescăruș de cabină,s-a așezat deasupra și a început să lovească cu ciocul,parcă cerând voie să intre alături de noi.N-am mai privit în jur,ci l-am privit continuu,să vadă că-i sunt aproape.Când am coborât,nu s-a speriat,l-am luat și i-am văzut aripa ruptă.L-am dus acasă,l-am pansat și de-atunci pe balcon am un pescăruș ca pasăre de companie.Colegii rămași în parc mi-au povestit de Casa groazei, de caruselul de poveste instalat în cadrul parcului, de „Hora ielelor" în care doritorii se vor prinde prin lanţuri zburătoare,
de maşinuţele electrice decorate sub forma unor personaje de poveste de pe tărâmul lui Făt Frumos, de locurile de joacă cu leagăne, tobogane şi saltele gonflabile. N-am regretat că am plecat,fiindcă  parcul vizitat  m-a ajutat să-mi înving teama de înălțime și mi-a dăruit un prieten =un pescăruș,care vine și pleacă de pe balconul meu.