luni, 6 martie 2017

Imagini pentru imagini mișcătoare 8MARTIE

Pentru clipele în care mă întorc spre tine și te găsesc mereu aici,
                                                        îți mulțumesc!
      Pentru zilele în care ești gândul meu cald și zâmbitor într-o zi ploiasă și
      friguroasă,                                     îți mulțumesc!
      Pentru zilele în care-mi spui că va fi și mai bine și că orice este posibil,
      pentru a deveni om,                           îți mulțumesc!
       Pentru zilele în care mă voi baza pe tine și că nu mă vei dezamăgi niciodată,
                                                        îți mulțumesc!
       Dar,pentru zilele când anii te vor copleși și pasul îți va fi șovăitor,îți promit
       recunoștința mea și umărul meu de om adevărat.
                  Sprijină-te și ai încredere în mine,mamă!

                        Mama!
   Dumnezeu te-a creat să fii o mamă minunată,ți-a făcut zâmbetul de soare,ți-a
     modelat inima din cristal strălucitor și limpede,obrajii de trandafiri roșii.
   Îngerii te-au învățat cuvinte cu care să mă alinți,luna și stelele ți-au dat priviri
     tainice,iar soarele ți-a încălzit sufletul și inima.
    Să fim mereu împreună,ca să-ți pot mulțumi în fiecare clipă a vieților noastre:  
      că m-ai adus pe lume, că m-ai înălțat,că –mi mângâi obrajii în somn.

    Iar eu îți sărut mâinile neostenite și te îmbrățișez!!!