marți, 7 martie 2017

iubirea...iubirilor...

Imagini pentru imagini mișcătoare cu flori

In zilele acestea de așteptare a unei aripi,unui ciripit,a noului verde,când prima silaba a lunii martie este insistent repetata,îmi voi aduce plecăciunea sufletului către tine—mamă!
  Ma gândesc adesea cum am venit pe lume,cum te-ai hotărât,cum a fost când ai aflat ca sunt acolo în întunericul tău,ai fost fericita,puțin înspăimântată,ai tăcut,ai strigat sau ai dansat?
  Sunt sigura ca mi-ai zâmbit din prima clipa,ca mi-ai ascultat prima suflare,ca te-ai rugat pentru mine,ca în nopțile liniștite mă visezi om adevarat,că-mi dorești noroc,ca mă vezi străbătând lumea și viața.
  Te simt uneori privindu-mi somnul,te aud in fiecare zi urându-mi ,,la mulți ani!’’,în fiecare zi ma iubești iar și iar....
  Iți mulțumesc ca mi-ai pus un nume de cântec si de aceea te iubesc pana la cer…la soare și al luna și te rog: nu pleca niciodată,niciodată,nici..o..da..tă!