joi, 6 iunie 2019

compunere--Aș vrea să fiu erou


  Super-eroii au fost fascinanți întotdeauna,cu aripi largi,zburând peste clădiri ca Batman,Supermen,cu o rezistență fizică de neînchipuit ca Blade,amuzanți cum a fost Crocodile Dumdee sau Zorro,misterioși-m-au atras întotdeauna.
   Nu mi-aș dori un batmobil,nici să călătoresc într-o lume paralelă unde să sfidez gravitația și,cu siguranță,m-ar trece fior i reci,dacă m-aș întâlni cu un vampir...dar să pot zbura...aș vrea...să văd pământul de acolo,din spațiu,să șitu ce este dincolo de cer...multe lucruri interesante aș face,dacă pentru o zi aș fi erou... Am citit cuvintele unui militar plecat în misiunile din afara țării:,,N-am venit aici cu gândul de a ucide, noi ne apărăm”.Așa aș considera,dacă m-aș afla  printre ziduri înalte din beton, avioane militare, maşini de luptă şi mitraliere tot timpul încărcate, așa cum am văzut în reportaje de la t.v. Poate aș participa la misiunile specifice de cercetare specială alături de militarii din Forţele Speciale, la acţiuni directe împotriva celor ce doresc moartea semenilor lor.
M-aș dori acolo lângă adevărații eroi,poate împins de curiozitate. Mă tot gândesc cum mi-ar sta în uniformă de armată,sigur ar fi o experiență de viață pentru orice om. Numai că ieșirea  pe terenul străin,unde pot întâlni oameni nefericiți sau dușmani ce pândesc,vederea mașinilor de război...cred că m-ar înfricoșa sau aș împrumuta din curajul celor care în fiecare secundă înfruntă pericole,care și-au dăruit viața ,trecând peste suferințe groaznice.
Cred că aș fi erou,dacă aș ajuta vreun copil,ferindu-l de vreo mină ascunsă în praful drumului,apoi l-aș duce în tabăra militarilor români și i-aș dărui ceva dulce,cărți cu poze,jucării și mai ales i-aș promite că va fi pace,chiar dacă nu ar înțelege vorbele mele.Așa cred eu c-aș putea fi un erou....
                        CE ESTE UN EROU FĂRĂ DRAGOSTE DE OAMENI???????????