luni, 3 iunie 2019

compunere--De ziua mea de naștere


   O zi arămie de toamnă…nu contează dacă soarele e ascuns după nori….dacă vremea e mohorâtă…nimic nu-mi poate întuneca sufletul…e ziua mea…e un an ce l-am primit în plus…și e un dar, un dar neprețuit și... meritat primit din partea Creatorului meu.
Pentru că mâinile mele nu prea au stare…și vor în permanență să creeze ceva frumos…mi-am dorit din tot sufletul să dăruiesc și eu ceva….ceva frumos de ziua mea. Dar astăzi este din nou o frumoasă zi de toamnă… ziua aceasta va rămâne pentru mine specială, eu îmi iubesc ziua de naștere…nu îmi este teamă că trec anii…e o parte firească a vieții…trupul meu se schimbă de la un an la altul , dar sufletul…nu…îmi simt același suflet de copil…e drept, un un suflet copil mare acum și de aici izvorăște toată energia mea. Și nu încerc să trăiesc „ieri” sau „mâine”…ci „astăzi” Mă uit la cerul încă albastru și la soarele ce mai încălzește, simt vântul de toamnă blândă ce mă mângâie, ori aroma dulce de struguri a  vântului  și mă gândesc la Ea.,mama și mă bucur că e cu mine totdeauna și așa va fi mereu,indiferent câți ani voi avea și eu și ea.Dar de ce sunt singur?unde sunt toți ai casei...ei!astăzi este ziua mea!!!!
    Deodată,liniștea mea este întreruptă de o  larmă de glasuri ,strigăte,urări și pe ușă năvălesc  prietenii,părinții ,florile,cadouri felurite,baloane,muzică.Masa din sufragerie se umple de bunătăți...dar unde este tortul ?nu întreb,probabil este o surpriză.Dansăm,râdem,e așa cum mi-am dorit.Soneria anunță un nou oaspete...deschid și un tort uriaș îmi zâmbește ...e superb...iar cel care-l ține este fratele meu venit de departe.Acum,totul e perfect!
       Așa  am visat să-mi serbez ziua de naștere: cu cei dragi alături.