marți, 10 mai 2022

Crezi că studiile sunt importante sau este suficient talentul pentru a avea succes? Scrie un text argumentativ, de minimum 150 de cuvinte, în care să susții răspunsul la întrebarea de mai sus prin două argumente, valorificând textul 2 și experiența personală/de lectură.

 

  Mai întâi voi arăta că succesul este realizarea constantă a tuturor obiectivelor planificate care prezintă importanţă pentru om. Talentul este o aptitudine, o înclinare înnăscută, ce vine în mod natural(mi s-a spus la dirigenție).
  Consider că studiile  sunt foarte importante atât pentru viața mea personală cât și profesională, în viitor. Cea mai evidentă dovadă că educația este importantă este faptul că avem nevoie de ea în viața de zi cu zi.
  În textul,, Aviatoarele României”Aurel Vlaicu este prezentat că un tânăr inteligent, harnic și cinstit.
Studiile sale au fost importante,urmase cursurile Universității Tehnice din München ,apoi se angajase la uzina de automobile Opel,unde se remarcase prin câteva invenții ,în mod cert ar fi putut avea acolo o carieră strălucită. Asemenea lui Vlaicu fiecare elev poate  înțelege că orice disciplină  învăţată în şcoală îşi are rostul și rolul ei.
   Din punctul meu de vedere cred că gimnaziul,apoi liceeul,studiile superioare  îmi vor aduce succesul autentic prin îmbogăţirea propriei personalităţi.Nu este vorba atât de a face ceva neobişnuit, cât de a face neobişnuit de bine lucruri obişnuite. 
   În al doilea rând,în textul despre Vlaicu m-a împresionat dorința lui de a zbura,convingerea că îi poate concura, de la egal la egal, pe marii pionieri ai aviației universale.Și-atunci și-a încercat talentul de a meșteri un planor din lemn,l-a înălțat,și-a ridicat sora în zborul păsării,făcând-o fericită.
  Prin urmare,am înțeles și eu că,dacă talentul este o aptitudine, o înclinare înnăscută, ce vine în mod natural,studiile,învățătura,educația, o diplomă obținută îmi poate deschide multe uși în viață.
   În concluzie iată de ce studiul în școală este atât de important:îmi oferă încrederea de care am nevoie, pentru a aplica și, în cele din urmă, să urmez cursurile școlii dorite;găsesc  o modalitate excelentă de a construi o rețea de prieteni și o comunitate asemănătoare; îmi oferă pregătirea pentru a deveni eu însumi;îmi oferă bogăția de cunoștințe și informații și astfel înțeleg că oricât de talentat sunt la matematică,fizică,chimie,în sportul meu preferat –basketul- tot am nevoie să-mi rafinez aptitudinea pe care le dețin prin studiu... și atunci succesul îmi va fi garantat....

 
                         a fost FRUMOOOOOS și UȘOOOOOR........