vineri, 25 martie 2022

MULȚUMIRI

 

2.000.000 M  (M)


Istoricul general al afișărilor de pagină=astăzi- BLOGUL meu—data 25 martie 2022

Tot timpul 2.000.386

Azi 313

Ieri 1082

Luna aceasta 26258

Luna trecută 36715

(Istoricul general al afișărilor de pagină vizualizează numărul de utilizatori care au accesat această pagină de la înființarea ei.)

Blogul a fost creat de mine în 2015--- după 7 ani de zile cu articole diverse, am generat (astăzi) un număr de 2.000.352 de afișări de pagină.
   Gândul meu a fost să ajut pe aceia interesați-elevi,părinți,chiar profesori-să le descopăr felul în care eu comentez anumite subiecte necesare pentru înțelegerea unor texte literare; nu port un dialog decât,poate, în gând cu cei ce citesc paginile mele.Dacă vă sunt de folos,mă bucur...nu aștept mulțumiri...e felul meu de a conversa cu cei,,curioși”.
        
   Mă gândesc că așa cum văd un fir de iarbă,o floare,cum privesc un crin regal în haină albă,
mă simt dator să mulțumesc cerului și pământului....așa vă mulțumesc vouă despre care nu știu nimic,dar existați!!!!!!!!!!!!!!!!!!!