luni, 7 martie 2022

Pentru tine,mamă....


 

Mamă, tu eşti oglinda tinereții veșnice, oceanul adânc al purei iubiri. În lumea asta rece, tu ai fost prima care m-a strâns în brațele-ți calde şi care mi-a protejat leagănul copilăriei mele.Ochii tăi mamă, ochii tăi i-am zărit întâia oară, când la pieptul tău am privit lumea toată, iar vocea ta, vocea ta mi-a făcut urechile şi sufletul să vibreze de emoție și de bucurie.
    Mamă, tu ești surâsul care-mi umple întreaga ființă!
 M-ai ascuns mereu de lacrimile tale, mi-ai zâmbit în fiece clipă. Acum mamă, am crescut, dar tot eu ramân comoara ta. Tu, mamă, reînvii primăvara... tu mă prinzi de mână și-n palmele tale parcă se repetă veșnicia, un infinit de iubire care mă cuprinde și-mi mângâie sufletul.Când mi-e dor de tine,te caut în mine, în sufletul meu.Și te găsesc...blândă, tânără, frumoasă. ...îți văd ochii... ce împrăștie lumină,îți simt mâna caldă... care îmi dă putere.
Undeva în adâncurile mele, ai sădit o grădină și adeseori, mă duc în ea, ca să-ți simt parfumul, să-ți aud vocea, să-ți văd privirea.
   Mamă, dulcele meu Rai, tu mă primești mereu în inima ta,un tărâm în care liniștea mă copleșește și pacea îmi îmbracă întreaga ființă.
    Mamă, șiraguri de zile vor trece, dar tu mereu mă vei aștepta cu soarele cald în ochii tăi, mereu mă vei ierta și mamă...mă cuprinde teama, teama că n-aș reuși să-ți arăt cât însemni pentru mine!
     Dacă m-aș întâlni vreodată cu Dumnezeu,i-aș mulțumi că mi-a dat o mamă.
Ce poate fi mai frumos decât să mă uit în ochii mamei mele și să înțeleg că acolo, din perfectul irisului ei și până la marginea unei gene, se naște veșnicia!

      Primul meu strigăt te-a făcut fericită, pentru restul, te rog să mă ierți, scumpă mamă…