miercuri, 25 noiembrie 2015

compunere reflexivă



                                     Persoana speciala
  Mereu apar personae in viata noastra,iar uneori ajungem sa tinem la ele,cu sau fara voie.
  Candva,intr-un scapatat al stelelor,cineva a aparut in viata mea:un baiat cu parul usor ciufulit ce avea luciri de luna,adunate pe fruntea inalta,usor mirata,iar ochii mari se micsorau,cateodata,luand oforma usor alungita.
  L-am privit,fara sa-si dea seama si fata lui semana,parca,cu un portret dintr-un tablou vechi,misterios,cu un zambet discret.Ne-am intalnit amandoi intr-o prietenie copilareasca:eu-sportiv,guraliv,inalt,desirat,dezordonat,vorbind tare,intr-o continua miscare;el-discret,tacut,punctual,elegant, chiar si-n uniforma de scoala,cu glas grav si amabil.
  Invat in fiecare clipa de la el ce este iubirea pentru fiinta  ce m-asteapta in pragul casei,tremurand atunci cand ma vede nelinistit;ce este iertarea pentru greselile copilaresti,dar care peste timp ma pot marca,invat ce inseamna bucuria de a strange o mana intinsa prieteneste,ce inseamna o floare,lumina zilei si a noptii si multe,multe,multe…
  Il privesc mergand usor,dar hotarat,inalt,putin aplecat spre cel de-alaturi si am o revelatie:da!seamana cu un print din gravurile medievale……Si-l admir.