miercuri, 11 noiembrie 2015

gandurile mele

                    Paradisul albastru
  Uram scarile infinite ale timpului.
  Priveam orizontul vietii cu ochii de copil.
  Timpul trecea, iar scarile se pierdeau in norii fumurii ai putinelor mele amintiri.Urcam sprintem ca un iepuras,gandindu-ma ca nu trebuie sa ma opresc,ci ca trebuie sa ma opresc,ci ca trebuie sa strapung,chiar daca imi este greu,viitorul.
  Alergam cu secundele dupa mine,cu orele,cu zilele,cu lunile,cu anii-eu si cei de-o seama cu mine trebuia sa ajungem intr-o zi in viitor.
  Am ajuns la a 13-a ,ba chiar la a 14-a treapta a vietii si mai departe.   De aici,din locul acesta minunat al vietii,unde miresmele primaverii ma copleseau,am ridicat ochii si am privit marea.Da,marea,pentru ca ea este sufletul eternitatii.
  De ce spun asa eu si toti,de ce caut necuprinsul?
  Unii cred ca traim scaldati de apele fara margini ale fanteziei;dar nu! marea este un cuvant,sau poate un epitet nedeslusit de marii ganditori atunci,acum,sau niciodata.De ce?Pentru ca marea este un anotimp al copilariei,un tarm ce desparte lumea vie de haosul nesinceritatii.
  Cum pamantului ii putem face o biografie geologica,de ce nu am face si marii,acestui epitet care-si opreste valurile de tarmul ce reprezinta prea multa sinceritate sufleteasca.
  Imi iau ochii de la acest paradis albastru,fiindca am de privit viitorul,rugandu-ma ca uraganele vietii sa ma ocoleasca[asa se roaga mama].
  EU,insa nu voi pleca niciodata capul de partea greutatilor,Eu,trebuie sa le inving,asa cum MAREA a invins si a ramas statornica aici pe taramul de vis al vesniciei…